Hasznos tanácsok az utazáshoz
Kérjük hogy az igénylés során a pontos indulási/érkezési adatokat adják meg.
Amennyiben változás történik a járat indulási időpontjában, kérjük erről bennünket is értesítsen!
Az igénylés során olyan email címet adjon meg, amelyet minden esetben el tud érni, nemcsak a munkahelyen vagy privát hálózatban.
A leadott igényléseket minden esetben visszaigazoljuk, a lehető legrövidebb időn belül, ez általában max. 24 óra. Általában a délelőtt 10 és 14 óra közötti időszakban, valamint este tudunk a beérkező emailekre válaszolni. Amennyiben kérésére nem érkezik visszajelzés, kérjük jelezze, mert a rendszerben is előfordulhat hiba.
Előfordul hogy a kiküldött levelek a SPAM mappába kerülnek, ezért kérjük nézze meg a SPAM mappát is, ha nem kapja meg azonnal legalább az automatikus válaszüzenetet a foglalásról. Az automata üzenet csak a sikeres igénylést jelzi vissza, nem egyenértékű a foglalás elfogadásával!
![20110814335 20110814335](https://www.vmservices.hu/wp-content/uploads/2015/11/20110814335-400x300.jpg)
Fenntartjuk magunknak az indulási időpont meghatározásának jogát. A városból a repterek felé az indulási időpontot az indulást megelőző napon emailben (kérésre SMS-ben is) küldjük. Amennyiben a másnapi induláshoz 19 óráig nem kap semmilyen értesítést, kérjük jelezze.
Az előzetesen küldött időpontokat kérjük mindenki igyekezzen betartani. Ez nem csak a biztonságos reptérre érkezés érdekében szükséges, hanem utastársaik kényelmét is szolgálja.
Az indulási időpontok minden esetben úgy vannak kalkulálva, hogy 1 órás dugó esetén se kelljen senkinek aggódnia, hogy nem tud a tervezett időben elutazni. (Az indulási időpont előtt min. 50 perc + 2 óra, helyszíntől függően! Vagyis ha 18 órakor indul egy gép, az utolsó utas 18 óra – 50 perc – 2 óra, azaz 15 óra körül kerül felvételre, függően a helyszíntől.)
![WP_20141001_08_14_05_Pro_HD WP_20141001_08_14_05_Pro_HD](https://www.vmservices.hu/wp-content/uploads/2015/11/WP_20141001_08_14_05_Pro_HD-400x300.jpg)
Szolgáltatásunk során adatait az Európai Adatvédelmi Rendeletben (Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendelete, „Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) leírtaknak megfelelően kezeljük. Adatvédelmi tájékoztatónkat itt olvashatja el: Adatvédelmi tájékoztató
Gyakran ismételt kérdések
Mi a különbség a transzferek között?
- Transzfer: Alapvetően a Charleroi reptérről Budapestre induló, vagy Budapestről Charleroi reptérre érkező járatokhoz szervezzük a transzfereket. Ezen transzferek esetén a feltüntetett /fő árak érvényesek.
- Egyéb transzfer: bármilyen más, a Charleroi reptérre történő, de nem budapesti járathoz irányuló transzfer. Ez esetben a feltüntetett ár 1 autóra vonatkozik, maximum 8 főre, azonos indulási cím esetén.
- VIP transzfer: Bármely járat esetén kérhető. Ekkor csak Ön, valamint az Önnel együtt utazó személyek foglalnak helyet a járműben. Ebben az esetben – bizonyos határok között – az indulási időpontot is Ön határozzhatja meg.
![IMG_7197_HD IMG_7197_HD](https://www.vmservices.hu/wp-content/uploads/2015/11/IMG_7197_HD-400x300.jpg)
Mennyivel hamarabb rendeljem meg a transzfert?
Javasoljuk, amennyiben igénybe kívánja venni szolgáltatásunkat, a repülőjegy lefoglalása után akár azonnal is lefoglalhatja transzferét. Adott dátumtól a következő 90-120 nappal előre veszünk fel megrendelést.
Gyermekem számára gyerekülést biztosítanak-e?
Igen, minden méretű gyermeküléssel rendelkezünk. kérjük a foglalás során a megjegyzés mezőbe a lakcím mellett ezt is jellezzék!
![maneken pis magyaros maneken pis magyaros](https://www.vmservices.hu/wp-content/uploads/2015/11/maneken-pis-magyaros-250x250.jpg)
Hogyan találom meg a V&M Services-t a reptéren?
– Charleroi, Bruxelles – Sud reptér
Kollégánk a Charleroi reptéren a régi terminál (T1) épületén belül a négyes kijáratnál, a Leonidas csokibolt előtt, “V&M Services” logós táblával várja Utasainkat.Amennyiben a gép az új terminálra (T2) érkezik, annak bejáratnál, az épületen kívül várjuk utasainkat, “V&M Services” logóval ellátott táblával.
– Zaventem, Bruxelles International reptér
Kollégánk a zaventemi nemzetközi reptéren az érkezési csarnokban, a korlátnál jobbra fordulva a JAVA kávézó előtt, az Ön nevét tartalmazó felirattal várja.
![Logo-Web Logo-Web](https://www.vmservices.hu/wp-content/uploads/2018/08/Logo-Web-e1534583330201-400x300.jpg)
Extra szolgáltatások
Minden autónkban ingyenes vezeték nélküli interneteléréssel állunk rendelkezésükre. Privát transzfer esetén ajándék frissítővel várjuk utasainkat.
Mennyi az utazási idő?
Az utazással töltött időt több tényező határozza meg: leginkább az utasok száma, lakhelye, valamint a forgalom sűrűsége. A főváros és a reptér távolsága autópályán 76 km. Általánosságban elmondható, hogy közepes forgalom mellett a transzfer hossza 1 óra 10 perc – 1 óra 30 perc között mozog. Az Önök kényelme miatt, amennyiben a Google Maps által a tervezett útvonal hossza az 1 óra 30 percet meghaladja, több autóval állunk rendelkezésre járatonként.
Mindenki ismeri a brüsszeli és belgiumi közlekedési morált. Nem tudunk felelni a rajtunk kívül álló okok miatti késésekért, például havazás, heves esőzés, balesetek, ezek okozta forgalmi dugók, késések, egyéb katasztrófahelyzetek. Ezt kérjük mindenki vegye figyelembe!
Igyekszünk a lehető legrövidebb és leggyorsabb útvonalakat megválasztani. Előfordul azonban, hogy a kialakult torlódás miatt hosszabb időt kell az autóban tölteni. Ezen esetekben megértésüket és türelmüket kérjük, nem (csak) rajtunk múlik, ki mikorra ér haza!